سونی نسخه‌ی خاص و محدود اکسپریا Z3 را معرفی کرد

سونی نسخه‌ی خاص و محدود اکسپریا Z3 را معرفی کرد

سونی پس از معرفی محصولات خانوده اکسپریا زد ۳، حال نسخه‌ی محدودی این محصولات را که نقش متفاوتی در قاب پشتی آن‌ها دیده می‌شود، معرفی کرده است. این نقوش برگرفته از طراحی‌های معمارانی در ورشو، برلین و توکیو هستند.

به لطف سه طراح از شهر‌های توکیو، ورشو و برلین، سه محصول جدید سونی نقش و نگار تازه‌ای را به خود گرفته‌اند. این سه‌طراح با الهام از المان‌های شهر‌هایی که در آن زندگی می‌کنند، طرح‌هایی را روی محصولات سونی کار کرده‌اند. اکسپریا Z3 با نقش و نگاری از برلین، اکسپریا Z3 کامپکت با طرح‌هایی از توکیو و اکسپریا Z3 تبلت کامپکت با نمایش طرح‌هایی از ورشوی لهستان در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. براساس اطلاعات منتشر شده از هر یک از محصولات فوق تنها ۳۳ دستگاه تولید می‌شود و فقط در کشور آلمان عرضه می‌شوند. 

براساس شایعات مطرح شده، سونی در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2015 محصولات جدیدی از سری اکسپریا را معرفی خواهد کرد، اما هنوز نوع محصولات مشخص نیست. به نظر شما سونی در لاس‌وگاس چه محصولاتی را رونمایی خواهد کرد؟ گجت‌های پوشیدنی جدید، گوشی‌هوشمند یا تبلت؟

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مجله فناوری | Tech Mag
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی